hoe krijg ik mijn samsung mobiel weer aan?

hai,

ik heb anderhalf jaar geleden een nieuwe mobiel gekocht.. een samsung wave. toen had ik een andere simkaart nodig dus ik heb een andere mobiel gebruikt en die nieuwe heeft een half jaar uit gestaan. nu wil hij niet meer aan.
weet iemand misschien hoe ik hem weer aan krijg?

als ik hem aan de oplader doe laat hij wel even een batterijtje zien maar gaat dan meteen weer uit en knippert.. wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Het beste antwoord

Je telefoon heeft een Li-Ion accu. Deze kunnen erg slecht tegen ontladen. Als je telefoon zo lang niet gebruikt is, is dus waarschijnlijk de accu kapot. Je zult dus even een nieuwe accu moeten kopen.

Toegevoegd na 18 minuten:
Heb je hem wel lang genoeg aan de lader gelegd? Bij een lege accu kan het soms even duren voordat hij weer tot leven komt.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja hij heeft er heel lang aangezeten

Andere antwoorden (1)

Als je een micro sd kabel hebt zou ik aanraden om hem op de computer aan te sluiten en dan te resetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar als ik hem aansluit op computer dan kan mijn laptop de mobiel niet vinden