Deze techniek mag alleen door volwassenen worden gebruikt!
Met de nieuwe technologie van "triangulation" op basis van het GSM systeem
(adhv 3 GSM masten waarmee uw GSM altijd in contact staat)
kan men uw positie altijd bepalen in samenwerking met Google Earth.
Dit systeem was tot nu toe enkel voor politie beschikbaar...
Maar nu kan iedere gewone burger het gebruiken.
Zeer nuttig als je iemand zoekt.
Vul gewoon een GSM nummer in en het systeem lokaliseren waar die GSM zich bevindt in een 10 tal seconden.
Voor Nederland moet je invullen : +31....
Voor Belgie moet je invullen : +32.... Gevolgd door het GSM nummer.
Bv +320612345678
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik kan het gsm nummer nog niet ingeven als ik het niet ken maar ik ken wel de naam van de persoon en het adres grtjs
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hi volgens mij wil Fleur juist weten of je een mobnummer kan achterhalen. Maar wat jij zegt dat wist ik ook niet. Dus maw woorden kun je iemand's lokatie achterhalen via een mobnummer? Heb je een link?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zo is dat ik wil dat achterhalen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar moet je het nummer dan invullen? Kende dit helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.sat-gps-locate.com/english/index.html
Volgens mij heb je deze link nodig.. je kunt achterhalen waar iemand zich op dat moment bevind:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
lol
Er zijn ook app's waarmee je telefoon nummers op kunt sporen. Phonespyer is daar 1 van en ook heb je een app die alleen nederlandse geregistreerde nummers herkend.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nummerinfo heet die Nederlandse app ;)