Heeft de LG GM360 WiFi?

Op de ene site staat dat het wel WiFi heeft maar op de andere staat dat het geen WiFi heeft. Heeft iemand misschien deze telefoon en kan er wat met zekerheid over zeggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Op de site van LG zelf staat dat het er niet opzit.

John van Kieskeurig.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar hier staat weer van wel:
http://www.lg-mobiel.nl/lg-viewty-snap-gm360 "Maar niet getreurd de LG Viewty Snap GM360 is wel voorzien van WIFI waardoor je in omgevingen met een wireless accesspoint in de omgeving wel gebruik kunt maken van snel internet."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De site die jij aanhaalt is géén officiële LG site. Als je navigeert naar http://www.lg-mobiel.nl/ en je scrollt helemaal naar beneden dan zie je daar staan:
LG-mobiel.nl heeft geen banden met LG Hoewel het niet uit te sluiten is dat LG het zelf fout heeft, ga ik in eerste instantie uit van de gegevens van de officiele LG website. John van Kieskeurig.nl