welke van de 3 welke Prepaid aan bieder is het goedkoopste met prepaid bellen en smsen ook in het buiten land 4 simyo kpn hi tmobil ?

Ik mag geen abolement nemen en ik mag dat ook niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik zou voor Simyo gaan. Simyo maakt gebruik van KPN en KPN is altijd best goedkoop voor in het buitenland.
Hi en Simyo horen allebei bij KPN.
Simyo is in Nederland in ieder geval heel goedkoop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Simyo en Hi zijn beide van KPN. T-Mobile is meestal wel duurder, dus als ik jou was zou ik voor KPN gaan.

Zelf heb ik ook KPN, en heb nagenoeg nooit problemen ;).

Succes met kiezen!