Ja, het draait op Android, dus je hebt toegang tot de Android Market, waar je Rumble als app kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat kan niet, want daarvoor is het toestel niet goed genoeg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De echte rumble die jij (denk ik) bedoeld, is er alleen in de Apple store. Echter, er is wel een andere soort rumble in de android app store. Deze heeft minder uitbreiding, en ziet er anders uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De officiele Rumble is al uit op de android. Alleen kost het via market €2,50. Je kunt het wel gratis krijgen via Blackmart. Blackmart is een gratis variant van de Standaart Market ( Play Store ).