Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn HTC Sensation geeft telkens aan dat er geen SD kaart aanwezig is, terwijl dit wel het geval is. Help?

Ik heb al een andere SD kaart erin gedaan, maar ook bij deze geeft hij aan dat er niets in zit. Nu kan ik geen foto's meer maken en niets downloaden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
733

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het kan zijn dat er teveel speling is waardoor de SD kaart niet volledig vast zit. Ik neem aan dat je hem niet verkeerd om erin gedaan hebt. Mocht je nog garantie hebben dan zou ik er even mee terug gaan. succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, heb hem niet verkeerd om erin.. Ik ga eens even zoeken of ik nog garantie heb. Bedankt in ieder geval!
Merkwaardig.
Ik zou inderdaad even kijken of de sdkaart er écht goed in zit. Mocht dit het geval zijn en doet de kaart het nog steeds niet kan je kijken of je de sdkaart ziet via de computer. Dit kan met een adapter of via de telefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik mijn sd kaart aansluit via de computer dan pakt hij hem wel met alle bestanden erop..
Heeft deze sd kaart en/of de voorgaande het eerst wel gedaan op je HTC Sensation?

Zoniet, dan zou het kunnen dat hij de verkeerde bestands-formaat-indeling heeft. Harde schijven, sd kaarten, e.d. kunnen op 3 manieren geformatteerd worden; FAT16, FAT32 of NTFS.

Ik weet niet welk formaat geschikt is voor HTC, maar wellicht ligt de oorzaak hier, aangezien je hem wel gewoon op je computer kan zien...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding