Ik werd net gebeld en zag in de display +031, ik hoorde nadat ik had opgenomen niets, wie is dit geweest?

Het bovenstaande heb ik nog nooit gehad. Zou dit iemand zijn, die iets wil verkopen? Waarom was het complete telefoonnummer niet zichtbaar in de display?s

11 jaar geleden
in: Telefoons
78.8K

Het beste antwoord

0031 is het landnummer dat je normaal belt wanneer je vanuit het buitenland naar Nederland belt.
Je bent dus gebeld vanuit het buitenland.

Omdat je niks hoorde, is het waarschijnlijk dat er een fout in de verbinding heeft gezeten, waardoor het contact niet correct tot stand kon komen.
Ga eens na of je iemand kent die momenteel in het buitenland zit en jou zou kunnen bellen.

Is dit niet het geval, dan is het waarschijnlijk een kwestie van 'verkeerd nummer gedraaid' geweest. Maar dan vanuit het buitenland. En daarbij dus evengoed een storing op de lijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
joro
11 jaar geleden
Bedankt voor je reafctie!
Ja, een kennis zit in Kroatië. Dus dat zou weleens kunnen.

Andere antwoorden (1)

31 is de telefonische landcode van Nederland. Je werd dus gebeld door iemand uit Nederland die zijn/haar nummer heeft afgeschermd. Waarschijnlijk iemand met een geheim nummer die per ongeluk de verkeerde heeft gebeld en meteen weer de verbinding heeft verbroken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
joro
11 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord, maar dat kan het niet geweest zijn, want dan staat er altijd "privénummer". Bovendien heb ik verbinding verbroken, omdat ik niets hoorde.