Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar verkopen ze prepaid internet simkaarten voor een tablet die je niet via internet hoeft op de waarderen ? zie uitleg

ik bedoel dat je dan via een opwaarder code je prepaid internet simkaart voor een tablet kan opwaarderen net zo alls een telefoon.Ik wil zelf GEEN abolement en Ik doe nooit bank zaken via internet en alls me te goed op is wil ik niet steets vragen aan me ouders alls ze het over maken het geld dus ik wi alles zelf regelen

Toegevoegd na 6 minuten:
ik bedoel ook niet voor een ipad maar voor een android tablet die zijn volgens mij net zo groot alls een telefoon simkaart

Toegevoegd na 12 minuten:
zo alls deze http://www.wehkamp.nl/computer-telecom/ipad-tablets-e-readers/ipad-tablets-e-readers/asus-eee-pad-transformer-tf101g-+-3g-tablet-pc/C31_6F0_6F0_745964/?cm_mmc_o=sbwlLwAybTCjC2BF5AfwywEfwkwgBFCjCaz_kwfV2CjCISD9xS

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
848

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Lyca mobile misschien? Bij elke opwaardering van 10 euro krijg je 300mb gratis internet per maand. Wanneer de maand voorbij is moet je weer 10 euro betalen en heb je weer 300mb. Je kunt het inderdaad opwaarderen met een opwaardeer code die je in veel winkels kunt kopen. Een ander oplossing heb je helaas niet. Veel zijn gewoon abonnementen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding