Is het normaal dat wanneer je je iPhone 4 afzet en weer aan, ongeveer 6 uur geen bereik hebt?

Of is dit het welbende antenneprobleem dat vaak in het nieuws is geweest?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet normaal , Kleine kans dat je sim kaart net niet goed zit . Anders de reparateur succes

Antwoorden (2)

Nee dat is niet normaal ik zou als ik jou was naar jou provider stappen en deze probleem uitleggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bij simlock op Ok klikt en niet op Ontgrendel is het niet gek dag je geen verbinding hebt. Anders is het best wel enging!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MissBiggie
11 jaar geleden
Eng? Enig? Wat is ening?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoelde engig. Beetje raar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dit snap ik wel....