Welke iphone-app kan met 1 touch op het scherm alle apps van plaats veranderen?

Ik ben dus op zoek naar deze app. Heb hem wel eens bij iemand gezien maar geen idee hoe deze heet.

Het was zo dat die persoon zijn vinger over de touchscreen bewoog, waardoor opeens alle apps bij elkaar kwamen, naar zijn vingertop. Volgens mij kon hij ze daarna gewoon meeslepen met zijn vinger zegmaar.

Het kan ook zijn dat deze app de apps allemaal een ander plekje gaf, maar daar ben ik niet helemaal zeker van.

Sorry voor de wat vage uitleg, maar ik hoop dat iemand me toch kan helpen!!
Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Dit lijkt me geen normale app store app ik denk dat dit een jailbreak app is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou eventueel kunnen..
U weet toevallig niet de naam van deze app?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee sorry ik zou een zoeken in cydia of instalous (jailbreak)
is een jailbreak cydia app. iconmover volgens mij