Waar nog onbeperkt internet voor op mobiel te vinden?

Ik zoek een mobiel abonnement met onbeperkt internet erop. Nu lees ik op veel plekken dat dit tegenwoordig niet meer nodig is en je per MB moet betalen, maar is dat waar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Er zijn nog zeker providers die onbeperkt mobiel internet aanbieden, dit doen ze alleen wel allemaal met voorwaarden. In de meeste gevallen is dat snelheidsverlaging, maar het is ook mogelijk bij sommige mobiele aanbieders om voor een bepaald bedrag je snelheid terug te krijgen. Voorbeelden vn providers die onbeperkt internet op je mobiel aanbeiden zijn hi, T-Mobile en Youfone. Je kunt een hele lijst met alle providers die onbeperkt internet op je mobiel aabieden vinden op: http://www.onbeperktinternetopjemobiel.nl]onbeperkt internet op je mobiel.
Indien je een sim-only met onbeperkt mobiel internet zoekt kun je op: http://www.onbeperktinternetopjemobiel.nl/sim-only-met-onbeperkt-internet kijken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Overzichtslink werkte niet voor onbeperkt internet op je mobiel: http://www.onbeperktinternetopjemobiel.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

t-mobile heeft nog een (aanvullend) pakket met onbeperkt internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee; verschillende providers bieden nog onbeperkt internet aan. Je krijgt dan 1GB snel internet, en daarna heb je onbeperkt internet, maar dan veel langzamer. Elke maand krijg je opnieuw die 1GB.

Bij sommige providers kan je inderdaad ook voor een aantal MB kiezen, zoals 200MB, 500MB, enz..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel veel providers bieden onbeperkt internet aan. Maar je zult altijd een * vinden naast de zin. Er is simpel weg geen onbeperkt internet. Zo heb ik op mijn Blackberry ook "onbeperkt internet", maar als ik te veel heb getwitterd of geinternet (porno) dan krijg ik toch echt een smsje dat ik te veel aan het internetten ben en dat mijn snelheid verlaagt word als ik zo door ga. Bij een vriendin kan ze niet eens meer internetten als ze te veel gebruikt. Ik zou Hi van KPN aanraden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt hier even kijken.
Alle abonnementen zijn van T-Mobile, maar goedkoper.
Het is idd zo dat als je meer gebruikt dan 1 GB dat dan je internet langzamer wordt.