Wat dekt de verzekering mbt iPhone 3g?

Mijn moeder liet perongeluk mijn iPhone 3G vallen. Deze heb ik tweedehands gekocht voor 150 euro van een kameraad die hem een jaar geleden oid bij zijn abonnement had gekregen. Wat dekt de verzekering nu? Ik wou een iPhone 4 gaan kopen, kan ik dan via de verzekering niet geld terug krijgen voor de iPhone en dat bij de iPhone 4 stoppen. (Ik koop hem prepaid nieuw).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je zou de aansprakelijkheidsverzekering van je moeder kunnen aanspreken. Het is verzekeringafhankelijk wat er wordt vergoed. Bij de ene verzekering is dat een gelijkwaardig toestel, bij een ander vergoed het zodat je dezelfde telefoon (3gs) zou kunnen kopen. Dat ligt echt aan de voorwaarden van de aansprakelijkheidsverzekering.