ik zit er aan te denken een 2de hands iphone g3 te kopen heb nu simonly zijn er verschillen in beschikbare diensten per simprovider ?

natuurlijk wel simlock vrij enzo
maar ik heb nu BEN sim only zijn er dan wellicht sommige diensten niet beschikbaar ?
of maakt dat echt niet meer uit tegenwoordig ?

capthavoc
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Het beste antwoord

iPhone 3G is verouderd en er zijn geen updates meer voor. Als dat je niet stoort een prima telefoon in combinatie met een internetbundel. Ik zou er alleen niet teveel voor betalen daar het model al 4 jaar oud is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
deze is duidelijk en to the point ;)

Andere antwoorden (2)

Denk bij een simonly abbo wel aan je internet gebruik.
Ook ik gebruik een iphone.
Ongeveer 1,5 gb per maand soms meer gebruik ik ervoor.
Best prijzig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn Iphone 4s ondervind ik geen beperkingen in het zoeken naar een provider (wel een nieuwe gekocht, maar ook simlockvrij).
Het enige is dat ik met een microchip inplaats van een simkaart. Dit is echter gewoon een bijgeknipte versie van de simkaart. Dit kunnen ze in iedere telecomwinkel daar hebben ze een soort perforator.