is me blackberry bold 9780 batterij kapot?

ik heb net een nieuwe blackberry bold 9780 en en hij valt om de 10 minuten weer uit. de batterij is wel een tijdje ouder, zou het kunnen dat de batterij kapot is ofzo?, ook heb ik ineens soms geen verbingen meer…. heeft dit met elkaar te maken? moet ik een nieuwe batterij kopen?
bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een nieuwe telefoon zit toch een nieuwe batterij!!! Waarom zet je een oude in dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat ik al een keer garantie op me blackberry had gekregen... en dan krijg je alleen een nieuwe blackberry zonder nieuwe batterij + achterkantje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop daarom ook gelijk een nieuwe batterij.. Oude batterijen zijn al veel opgeladen en versleten..

Antwoorden (1)

Hey, als je blackberry om de 10 minuten uitvalt of wat dan ook. Dan moet je inderdaad een nieuwe batterij kopen, hij is voor 10 euro ofzo. Maar als je een nieuwe batterij hebt gekocht kan je de levensduur verlegen door:

-Je netwerk uit te schakelen (als je je telefoon niet gebruikt)
-Je flits uitdoen.
-De batterijaansluitingen schoon te houden (vooral belangrijk)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.