hoe stel ik mijn nokia 500 in zodat hij niet automatisch beltegoed verbruikt?

ik heb dan niks gedownload alleen geprobeerd hoe ik alles moet instellen.en verbruikt 3G ook beltegoed?

12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3G is internet, maar dan niet op wifi ofzo. 3G Kost heel veel geld, zet het z.s.m uit. als je wi-fi op je telefoon hebt moet je dat zo veel mogelijk gebruiken. gebruik 3G nooit, of zo min mogelijk dan.

Het beste antwoord

3G zelf verbruikt geen beltegoed, enkel als je verbinding maakt met 3G.
Als je hier geen abonnement/regeling voor hebt, kun je het beter gewoon uitzetten. Dan weet je zeker dat je hier niet voor betaalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik had ook eens voor dat ik per ongeluk 3G had ingesteld en dat verbruikt zeker 5 euro per dag dus ik zou 3G afzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
stiena58
12 jaar geleden
en hoe stel ik het dan uit?
Datanetwerk, 3g, dataroaming uitzetten! Alles wat met internet te maken heeft... Ik heb het zelfde gehad en was in 5 min al mijn beltegoed kwijt.