opwaarderen van blyk?

moet je voor blyk nou één x in de 3 maanden opwaarderen, elke maand, niet, wel opwaarderen en dan krijg je die sms'jes en belminuten automatisch...?
ik snap er echt helemaal niets meer van.
kan iemand het mij alsjeblieft even uitleggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K

Antwoorden (2)

Blyk is een normale provider, die gebruik maakt van het Vodafone-netwerk. Als je bij Blyk minimaal €10 opwaardeerd, krijg je drie maanden lang onbeperkt bellen en SMS'en naar andere Blyk-gebruikers (tot een limiet van 5000 SMS'jes en 5000 belminuten). Elke maand gaat de '5000-teller' weer op 0 staan. Je kan in drie maanden dus 15000 SMS'jes versturen naar andere Blyk-gebruikers, en 15000 minuten bellen met andere Blyk-gebruikers.

Wanneer je belt op SMS't met mensen die géén Blyk hebben, betaal je het normale. Vodafone-tarief (SMS: €0.09/bellen: €0.30/m). Na deze drie maanden betaal je gewoon het standaard-tarief voor bellen en SMS'en, totdat je weer opwaardeerd; dan krijg je weer alle gratis SMS'jes en belminuten.

Als je verder nog vragen hebt, kan je ze stellen in de reacties hieronder.

Toegevoegd na 1 minuut:
*Sorry voor een aantal schrijffouten; ik typte het op m'n mobiel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hierbij een duidelijke uiteenzetting van het fenomeen opwaarderen bij BLYK !

Als je opwaardeert krijg je 3.000 gratis sms'jes (1.000 per maand) en 3.000 gratis Blyk-naar-Blyk minuten (1.000 per maand). ANTWOORD : Je hoeft maar 1 keer per 3 maanden op te waarderen om Blyk te kunnen blijven gebruiken.

Doe dat wel, want als je niet elke 3 maanden opwaardeert, kan Blyk je gratis sms'jes en Blyk-naar-Blyk minuten niet voor je activeren. Als je te laat bent met opwaarderen, duurt het maximaal 30 dagen voor je weer gratis kunt bellen en sms'en. In de tussentijd ben je natuurlijk wel gewoon bereikbaar en kan je bellen met je eigen beltegoed.

Let op: ga je voor de eerste keer opwaarderen? Dan is het belangrijk dat je sim is geactiveerd. Activeer je sim hier Je hoeft maar 1 keer per 3 maanden op te waarderen. Als je tussendoor opwaardeert krijg je niet opnieuw 3.000 sms'jes en Blyk-naar-Blyk minuten, maar natuurlijk wel nieuw beltegoed.

Je kunt je Blyktegoed op twee manieren opwaarderen. Online, of in de winkel met een Vodafone Opwaardeerbon.

Online
Blyktegoed opwaarderen is makkelijk en veilig. Hieronder kun je opwaarderen met € 10, € 20, € 30, € 40 of € 50. Betalen doe je via iDEAL, dus altijd betrouwbaar. Je beltegoed blijft 12 maanden geldig vanaf de datum van opwaarderen.

In de winkel
Blyk is powered by Vodafone. Je kunt je Blyk-beltegoed dus ook opwaarderen met een Vodafone Opwaardeerbon, die je in alle Vodafone winkels kunt kopen. Je kunt tegoed van € 10, € 20, € 30 of € 40 kopen en gelijk opwaarderen door gratis naar nummer 1200 te bellen.