Hoelang gaat het nog duren voor ik weer kan sms'en en sms'jes ontvangen op mijn mobiel?

Ik heb Vodafone en daarin was een storing. Op internet staat dat de storing deels verholpen is maar nog niet helemaal en ik kan nog steeds niet sms'en en geen sms'jes ontvangen. Ik heb een prepaid mobiel.
mijn vraag: Hoelang duurt het nog voor ik weer kan sms'en en mijn sms'jes binnenkrijg?
Weet iemand al of we bijvoorbeeld gratis sms'jes krijgen omdat de storing zolang duurde?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Volg het nieuws op de media. Er is nog niets bekend over eventuele schadevergoeding. En als je iets met je telefoon wilt doen moet je het gewoon blijven proberen. Soms doet hij het even en daarna weer niet. Wanneer hij het definitief weer zal doen weet niemand.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje

Andere antwoorden (2)

Stel de vraag maar aan het vodafone online team via Facebook of Hyves
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de mail van vodafone staat aan het eind van deze dag.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje! Ik heb geen mail van ze gehad :S