HELP! iphone 3G start niet meer op! wat moet ik doen?

gister avond heb ik mijn iphone 3G op een usb lader gedaan,
maar vanochtend toen ik wakker werd trilde me iphone 1 keer,
en toen ik ging kijken stond hij plots uit!

ik heb hem al meerdere keren geprobeerd hem weer aan te krijgen maar hij blijft uit!

ik heb een andere lader ook al geprobeerd!

wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (7)

Neem hem mee naar een makelaar, hij weet precies wat er aan de hand kan zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer hem te verbinden met itunes. Dus even aan je computer koppelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iTunes herkent hem alleen heeft het ww nodig die ik op me iPhone moet invoeren,
Alleen dat lukt niet aangezien die niet aan gaat...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geloof dat je je pin-code ook via itunes kan invoeren.
Da's echt vervelend. Ik zou de batterij, simkaart eruit halen. dat weer opnieuw alles opstarten. Als dat niet werkt ff terug naar de winkel, je kan ook een klacht indienen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simkaart er uit halen heeft totaal geen zin. En batterij er uit halen is een beetje lastig met een iphone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien je de achterkant er (bijna) niet uit kan halen
MissBiggie
12 jaar geleden
Bijna niet ... dus het KAN wel ... dan zou ik toch proberen om hem zo opnieuw op te starten.
Herstellen met een back-up bij iTunes...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens de accu er uit te halen en dan weer terug te plaatsen ,dat wil nog wel eens helpen !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt hem als volgt proberen te resetten:

Een van die nuttige tips die de fabrikant meestal achterin de handleiding verstopt is de vraag: hoe reset je het apparaat. Bij de iPhone is dat niet veel anders. In de kleine lettertjes op pagina 110 van de iPhone-handleiding staat hoe het moet.

Een reset is nodig wanneer de iPhone nergens meer op reageert. Houd de Sleep/Wake-knop en de Home-knop gelijktijdig ingedrukt voor minimaal 10 seconden. Makkelijker kan het niet.
Er zijn nog andere reset-mogelijkheden. Je kunt alle instellingen terugbrengen naar fabrieksinstellingen door te kiezen: General > Reset > Reset All Settings. Wil je ook alle bestanden weggooien, dan kies je General > Reset > Erase All Content and Settings. Net als bij de iPod kun je ook de iPhone weer tot leven wekken door een restore. Let daarbij op het betekenisverschil: bij een update wordt de iPhone-software bijgewerkt, maar raak je niet je instellingen, muziek en video’s en dergelijke kwijt. Bij een restore worden alle gegevens van de iPhone gewist, dus ook je mediabestanden, contactpersonen, foto’s, afspraken en andere informatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Druk de homeknop en de aan/uit zet knop net zo lang in tot hij weer aangaat. Meestal helpt dit, ik heb het ook wel eens gehad.(het zelfde probleem als jou)