heb je aan 1 GB per maand genoeg als je ook youtube gaat kijken enzo?

ik heb een bundel van 1GB per maand.
kan ik dan rustig youtube kijken.
verder doe ik hyves, facebook, twitter, whatsapp en nog veel meer van dat sociale media.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik heb zelf ook een bundel van 1GB per maand, opzich, is ruim voldoende voor hyves/fb/twitter/fb/etc. maar met een paar filmpjes per dag (meestal youtube, soms ook nu.nl) raakt die snel leeg. Dus ik raad je aan youtube filmpjes voornamelijk op wi-fi te bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In principe wel maar er hangt ook vanaf je surf gedrag dat wil zeggen of je te veel of te vaak op youtube zit/ bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevallig heb ik het deze maand gemeten ik kijk youtube twitter facebook whtsapp en alles apps.
En ik zit nu al op 1350 mb. Maar ik zet nooit tussendoor of snachts of als ik thuis ben en wifi heb me 3g uit ik raad je daarom 1500 mb per maand aan!
Meer dan genoeg en dan zit je niet de hele tijd te kijken van of je er al overheen bent.

Ps thuis gebruik ik ookvaak 3g inplaats van wifi omdat ik slecht wifi heb!
Pps: ik gebruik me 3g ook voor spelletjes zoals draw something charadium etc. En nu.nl ad.nl iphoneclub