Samsung chat 3350 kan wel op wifi maar niet op internet. Wat te doen?

Ik kan wel via betaald internet op internet.
Ik kan ook de wifi aanmelden, dit gaat goed.
Maar als ik dan verbinding met internet wil maken lukt dit niet. Voorheen kon ik wel op internet via wifi.
Ik heb hem al een keer gereset, helpt niet.
Ik kan de configuratie sms van kpn ook niet meer installeren, dan zegt hij: foutieve netwerk-pin.
Ook al opgestuurd naar samsung zelf, is niet verholpen.
Wat kan ik nog doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

ik heb het probleem ook, zelfde telefoon. Maar wij hebben dat er niet meer telefoons/computers of onze "internet kast". Dat probleem kan het namelijk zijn. Succes!