Hoe hoor ik op mijn iphone 3gs dat iemand mij what's appt of een bericht stuurt via fiber?

Een "gewone" sms kan ik dus wel horen. Whatsapp en fiber moet ik eerst aanzetten en dan pas komt het bericht binnen.

Toegevoegd na 10 minuten:
Bij instellingen/berichtgeving staat alles aan!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Heb je het wel toegestaan dat die 2 apps push-berichten mogen sturen, als je dit toen niet geaccepteerd hebt, dan zie je het idd pas als je de apps opstart.

Toegevoegd na 39 seconden:
Dit kun je inderdaad bij instellingen aan/uit zetten en dan kun je ook nog zeggen of ze geluid mogen maken of alleen een melding geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kun je instellen bij instellingen. Bij berichtgeving kun je een piep instellen als je geappt wordt