wat gebeurd er als iemand je op whats app blokkeerd?

Ik probeer iemand iets fe sturen maar de whats app berichten worden niet afgeleverd. Ik vermoed dat deze persoon mij heeft geblokkeerd. Kan Ik dit nakijken? Er staat dat de persoon voor het laatst 3 weken geleden naar het whats app scherm heeft gekeken. Het nummer is. nog wel in gebruik, en ze gebruikt whats app ook gewoon nog. ik kan wel naar andere mensen whats appen waarbij Ik een aflever rapport kan zien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Als iemand je heeft geblockt op whatsapp dan zie je de status niet van diegene wanneer hij/zij voor het laatst online is gekomen. In dit geval zie je dat dus wel. Hij/zij is gewoon 3 weken niet op whatsapp geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet waar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel hoor
het is niet mogelijk om iemand te blokken op whatsapp ivm met dat die functie zich daar niet op voordoet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan gelukkig wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nope niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pfff weer een antwoord van iemand die er niks van af weet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha idd het kan;)
Dit kan inderdaad betekenen dat zij je geblokkeerd heeft. Dit kan je verder ook niet controleren.
Heeft ze haar whatsapp status veranderd? Dit kan je namelijk wel nog zien. Ad hand hiervan kan je eventueel ook zien dat ze dus nog wel online geweest is.