Bestaat er een 'mens erger je niet' voor je Iphone?

De app moet wel gratis zijn. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
2.4K
Amadea
12 jaar geleden
Wat mij betreft is elke Iphone een mens-erger-je-niet app!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Want?
Amadea
12 jaar geleden
Veel mensen die zo'n ding hebben lijken daar totaal afhankelijk van te zijn. Zelfs tijdens vergadering of repetitie staat dat ding aan en moeten ze reageren als er een bliepje komt...

Antwoorden (1)

ja die bestaat : http://www.ipadclub.nl/2393/speel-mens-erger-je-niet-op-de-ipad-met-ludo-deluxe/ er staat ipad maar hij is er ook voor de iphone