Sinds ik een Vodafone-abonnement en -simkaart heb op mijn Nokia 6233 piept hij regelmatig dag en nacht en dan licht het scherm op. Hoe stop ik dat?

Er verschijnt dan de boodschap "Netwerkinfo niet beschikbaar in dit netwerk" en "infoberichten niet beschikbaar in dit netwerk". De telefonische klantenservice van Vodafone weet de oplossing niet en in de handleiding van Nokia vind ik de oplossing niet. Hoe kom ik er van af?

Toegevoegd na 1 week:
De signalen komen niet regelmatig maar dan weer wel en dan weer niet.

Toegevoegd na 1 week:
Wie weet een goede verklaring en oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Ga naar je bericht instellingen en dan naar infodienst (of info berichten of iets dergelijks) en zet dit uit. Ik heb geen nokia 6233. Ik heb wel gemerkt dat ik soms zulke meldingen krijg als ik deze instellingen op aan zet. Misschien kan dit je 'storing' verhelpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn niet uit te zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Modriouch, het is wel minder geworden.