Is het mogelijk telefonische oproepen van 'geheime nummers' te laten bannen?(bel)

Ik wordt dagelijks lastig gevallen door een beller met een geheim nummer. Die heel kort laat rinkelen 3 maal ongeveer en dan inhaakt.
Bij de 1919 zegt men 'geheim nummer'...zo kom ik nooit te weten wie die beller is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je niet per ongeluk een 'nep-oproep' ingesteld staan? Als het elke dag op dezelfde tijd is, is dat waarschijnlijk het geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor
Maar belt altijd op vaste dagen zo'n keer of 3 op andere tijdstippen.
Ik vermoed zo'n beller van een of ander postorderbedrijf ...maar het signaal is te kort 'of ik zou naast de telefoon moeten zitten , wat niet het geval is (andere étage)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1x opnemen en je bent er weer even van af...

Het beste antwoord

Het Bel-me-niet register wordt geraadpleegd door goedwillende adverteerders. Die hoeven zich daar uiteraard niet aan te houden. Aangezien de beller zich niet bekend maakt, wordt je waarschijnlijk gebeld door een soort stalker. Je kunt bij je provider wel vragen of ze de beller willen traceren. Vroeger deed de KPN dat wel, maar je kreeg dan niet te horen wie de beller was. KPN zelf gaf de beller een waarschuwing. Dat is waarschijnlijk niet wat je wilt.
Een ander nummer aanvragen helpt. Of anders (als je een nummermelder hebt) gewoon ALLE anonieme telefoontjes negeren.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk niet dat het nummer bij ons reeds bestaat.
http://tweakers.net/nieuws/75121/belgische-overheid-introduceert-bel-me-niet-lijst.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle anonieme telefoontjes negeren is ook niet handig want belangrijke personen/instanties bellen ook met anonieme nummers.
Reddie
12 jaar geleden
Jawel, Roland, maar die leggen de telefoon niet neer na een paar belletjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer er aan de deur gebeld wordt en je vraagt aan de parle-au-phone wie het is .....en er wordt geantwoord : geheim ....zal je ook achterdochtig zijn. Waarom dan niet met een telefoon?

Andere antwoorden (1)

Je kunt dit doen bij: Bel me niet