De app zelf kost geen geld.
Wel kost het geld/MB van je bundel als je via mobiel internet gesprekken voert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee volledig gratis tenzij je Skype Premium wordt. Maar dat is een ''in-app'' aankoop.

Toegevoegd na 38 seconden:
Het is gratis over Wi-Fi maar over mobiel internet betaal je wel aan je provider.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je bellen met Skype? Als je iemand over wifi kan bereiken die ook online is (kun je zien bij contacten) dan is bellen gratis. Op andere manieren mensen via Skype bellen kost geld. De app is ook gratis inderdaad.