Waar kan ik een goedkope mobiel kopen??

de batterij van mijn mobiel is leeg en de oplader is stuk, ik weer dat ik gewoon een nieuwe oplader kan kopen maar het was al eens tijd voor een nieuwe.
ik wil dus een 'moderne' mobiel simlock vrij,
maar ik heb niet echt veel geld dus mijn 'budget' is €50,-

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
2.7K

Het beste antwoord

Marktplaats is een hele goeie plek.
Tegenwoordig doen mensen mobieltjes al weg voordat e goed en wel zijn ingewerkt, dus daar vind je voor weinig geld zeer goede en tamelijk nieuwe telefoons.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er zijn zelfs gloedsplinternieuwe telefoons gratis te krijgen - alleen dan vaak nog wel met een - voor de huidige eigenaar te duur - abonnement.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vijftig euro ; zielepoot die zonodig moet minnen. Smeer die jongen toch geen keiduur abonnement aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een moderne mobiel kan je niet nieuw kopen voor €50,-, maar op marktplaats wel. Daarom een +.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er niet veel verstand van want ik heb en hoef niet zo'n ding, maar volgens mij is dit bijvoorbeeld nog wel redelijk modern en niet duur
http://gsm-telecom.marktplaats.nl/mobiele-telefoons-lg/491141359-rahim-telecom-lg-cookie-kp500-paars-met-garantie.html?return=eJxdjFtugzAQRfcSCf8FPAYDMbIqom7E4SEQD4%2BwUapW3XuHEqQkX3PuPfY1CtRPr3jhVAJCnVxjlqorOu9RRdFgsZnDySyDx9EY78J5jPYnIXb48TVqYLXT3gZxCUF8xZWAE4yUylxsiBNhwkP%2BHwwF%2BQh1T4Fu6%2BiK7Zcn%2BO6R0LW1O0b9Y3QiUc7r1Cx9RXG4U5zsrW%2FGJhBScE%2FQWjuTs7htA%2FM3bVuGuGrO3OI1rgyt85WtG53JRDBzD%2BQV0jwP5CcRp6OBQx7vRryKVFyO%2FvLSx7D3cQLJk5CpzOS7gcOk70YcJtvNGZ62%2BKn4%2FQMvfXRK&df=1&fta=eNqtVU1v2zgQ%2FSuCgPqWBT9EiaTgw257CdBmDyl6aFEE%2FJIjRF%2BwpMTbwP%2B9M5SdpGm82S16MPz4Zjic9zykjS70%2FailTudtc3VrmjEtR80EELtmTVd%2BXE%2B9puUwa1I2VEtGyqHVGfmDADBaROBrXVawrWwm%2Fa0eyrHyI26aYFM76G5uw7Z25c2dbntbhya8YWSCr6rvu7Ifak1Xk1331WoY5jVZjdtpPcyroR8n1%2FuwLkTGVubuC82l%2FPqFfF1TQiVHhh2JnKllrQ5rTnHNM5pFQuSiEI8MXZj8kWELUyBzRuMeglZkOh3MJqQlNAlLrtPaLx7lSqfUM5c5ynbUZzmXoYogGI4gEGlYvqOBFBXFnEC8c8IBoDYoh6EsqEoSALkhzAoAhSu4wlDhlYxASptZzFEZFaJAUHAetyvFq0xFIBXnAAx1zuBZJlPcBAQ2465CUFEZMNkSagqLIKuMxX6sVE5isjUu5waByyobkz2XFCvbQA3xCCovBJ7uqBECz3J5HphAVygYNPWD8eNVE7rNdI3GEQiAWa3ZXaGXYJ%2FXBVqoU3OXljBF%2Bh7shV8XcJxHiJy%2FO9iPPEKh0%2FfGhgYxjOfbvvP1VId4KtXpX8bdhM5fmHah8seU5CPMmuvbY4N%2FTtO2tvMUPv4zLMlwSro0edlvp%2FPOh126NEjjFECxT6aZsXUD2feLJoFhmMS03C89xJzY5I%2BJtNDp5z7Z9MEncMWSrg4zCN%2Fva81eEA0tsp81UwKd277rQhu66YRsJp8mJYfrlhwv2%2FgrFrB%2FsSD%2BPkz9Rweg6DYxTzQsDqiXHVDPHYAal3Xb9O7mlHrxkPF7pPPXpHP6uvTsQfp47B5147vz0rwj%2F1w54A%2FwEjandLND%2FDjp7dzVzhxvx%2F8VrX4SzZ%2BMfHxKj%2B%2FhYZ3jmj2ui1OuPBTC2Hl305ihXYQt9ZC%2BdNdzXT3Q7HCb%2F76FP5FNSGIAHpfFxTP6zMNIPbs5sBt1J8ZDjQkm78SzcfGyW0trPzp1cWIu8PPaQOBFNt0mWFASZeyXt%2FAW04i%2B3%2B%2B%2FAwvbSsc%3D&fta_ind=2&fs=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die kan je ook in de winkel kopen voor 70 en dan weer je zeker dat ie goed is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
THX!

Andere antwoorden (6)

Gsmweb.nl
Die is echt goedkoop en die hebben de nieuwste mobiels
Ze hebben zelf sommige mobiels in kleuren die je niet in een winkel kunt vinden. Ik heb al drie keer een mobiel besteld van gsmweb.nl en die zijn alle drie veillig aangekomen

Toegevoegd na 9 minuten:
Je kunt je mobiel ook hier gratis naartoe sturen (zie bronnen) en er geld voor krijgen zo heb je ook meer om een moderner mobiel tekopen want met 50 euro kom je niet ver
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met een 'nieuwe' een nieuwe bedoelt, en met 'moderne' een smartphone dan wordt het lastig.
een eenvoudige bellen-en-smsen telefoon kun je wel vinden voor rond 75 euro (sommige nokia modellen) en met een beetje geluk ligt er bij aldi nog een toestelletje (met simlock).
Een smartphone zoals een nokia 5230 of een samsung galaxy mini kost al snel 150 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nokia C1-02 bijvoorbeeld.

En simlockvrij laten maken voor ongeveer 10 euro kan je meestal bij de turkse zaken laten doen. Waar je ook mobieltjes kan kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon even naar de Mediamarkt gaan. Je kunt daar prima een simlockvrij mobieltje kopen voor onder de 50 Euro. Een paar maanden geleden was er nog een Samsung, simlockvrij, met kleurenschermpje en zelfs FM-radio en trilalarm voor 11 Euro. Dat was toen een heel scherpe aanbieding, maar nu zal dat zelfde ding er vast wel voor 20 of 25 Euro liggen, of een andere merk (b.v. Alcatel) voor diezelfde prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd mee eens, alcatel is goedkoop en goed.
Ik heb er een van de Kijkshop, voor 15 euro.
Kreeg ik er ook nog 5 euro beltegoed bij.
Het is een prepaid.

Je kunt er niet mee internetten, geen foto's mee maken en er zitten ook geen spelletjes op.

Maar....ik doe ook alleen maar 1 ding met m'n telefoon....het klinkt belachelijk maar.....ik gebruik 'm om te bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Albert Heijn heeft goede mobieltjes, prepaid, vaak een aanbieding van 19,95 ! Ik heb deze jaren gehad en heb nu nog steeds het beltegoed van de AH. Als je een kaart koop van E 10,-, krijg je E 10,- cadeau!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AH Mobiel is erg duur.