hallo, allemaal! ik heb vandaag een nieuw mobiel gekocht!,mijn zus heeft een nokia waar wazzup op zit, zou dat ook op die van mij zitten?

op allebei de mobiel-en zit wifi! dus het leek me niet onmogelijk...
zelf kan ik het niet vinden maar misschien heeft iemand er verstand van?

alvast bedankt!
groetjes, Marleen

Toegevoegd na 17 uur:
(het is een lg c365

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je misschien kunnen vermelden wat voor type je nieuwe mobiel is?
En btw het is whatsapp misschien kon je niks voor je mobiel vinden omdat je het verkeerd typte Bronnen:
- Eigen ervaring
peterjbruins
12 jaar geleden
is het nou wazzup of WhatsApp

Antwoorden (2)

Na dan moet je naar de AppStore op je telefoon en dan kan je hem dowloaden xxx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee,omdat je mobiel proprietary heeft als besturingssysteem.
Heeft,Whatsapp daar (nog) geen Ondersteuning voor.
Ik,durf je niet te beloven dat het nog komt maar je kunt altijd een gokje wagen om het bij whatsapp na te gaan vragen of ze bezig zijn voor ondersteuning voor:proprietary .