Hoe moet je spelletjes zetten op een telefoon ? Is er een site ofiets en wel graag gratis spelletjes.

Ik heb een Samsung Star Qwerty.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Ik heb zelf ook een Samsung star Qwerty. Ik kom aan gratis spellen doordat vrienden van mij ze doorsturen via bluetooth, bijvoorbeeld doodle jump. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt op google een site vinden, je zoekt daar je telefoon op, kiest een spel en downlaod hem op je PC. Dan stuur via je kabeltje van je mobiel, (kabeltje doe je in je mobiel en je PC). Dan stuur je via de PC naar je mobiel, veel succes!!

Toegevoegd na 1 minuut:
De site kan verschillen je kunt opzoeken: spellen voor Samsung Qwerty.

Toegevoegd na 1 minuut:
De site kan verschillen je kunt opzoeken: spellen voor Samsung Qwerty.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de site www.free-mobile-games.mobilclub.mobi zijn veel leuke games te downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.getjar.com altijd gratis en ik gebruik het zelf ook
veel plezier!