Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De Homebutton van mijn iphone 4 werkt niet meer goed. Valt dit onder garantie?

Ik heb hem niet verzekerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
732

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk valt dit onder de garantie. Bij mij gebeurde het ook. Wat ik dan die is de telefoon afsluiten en opnieuw aanzetten. Bij mij werkte het, bij mijn vrouw die het zelfde gister en vandaag ook kreeg, werkte het niet.
Je kunt het proberen en anders er mee naar de winkel gaan en informeren of dit vaker voorkomt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt standaard 1 jaar garantie, dus een kapotte homebutton zou daar onder moeten vallen. Als je je iPhone nog geen jaar hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou eerst t volgende eens proberen; Koppel je iPhone aan je computer, tegelijkertijd je homebutton ingedrukt houden totdat je in het "stembedienings" scherm komt, en de keuze krijgt annuleren te kiezen. Laat je homebutton los, en kies vervolgens op annuleren. Je hebt ahw je homebutton ge-reset. Ook kun je (als je geen computer bij de hand hebt) zorgen dat alles is gesloten, open een willekeurige app, houdt je aan/uit knop net zolang ingedrukt totdat je de mogelijkheid krijgt te kiezen om je ttoestel uit uit te zetten. Doe dit niet, maar druk net zolang op je homebutton totdat je weer terug keert naar het gewone scherm met al je apps. Ook dit is een soort reset, al werkt de eerste optie voor mij beter. Kom je er dan nog niet uit; try Google! Zo ben ik achter deze opieties gekomen. Good luck ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding