Met Telfort internet Blackberry pingen ?

Hallo,

Ik heb een telfort simkaart met internet kan je gewoon met normaal telfort internet op je blackberry pingen of kan dat niet ?

mvg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

als een prepaid hebt krijg je meestal de eerste 6 maanden gratis internet(1gb) later moet iets van 7,50 per maand betalen voor bis om te kunnen pingen zonder bis kan je niet pingen en gebruik maken van blackberry internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan niet. Je hebt Blackberry internet nodig om te kunnen pingen, msn-en en mail ontvangen. A;s je een Abonnement hebt, kun je wel je gewone internet die er nu op staat om laten zetten naar Blackberry internet. Dat is met 1 telefoontje geregeld. Kleine kans dat je dan wel een nieuwe simkaart krijgt opgestuurd, al hoeft dat niet altijd.