wat is de goedkoopste sim only abonnement + internet?

ik wil een sim only abo kopen en wil daar internet van 1gb minimaal bij, ik zou deze zo goedkoop en voordelig mogelijk willen, iemand tips? max. 15 euro

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ben.nl
Ik heb: 250 sms/belminuten + onbeperkt internet voor volgens mij 14 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad! Het kan bij Ben volgens mij nòg goedkoper zelfs. Zie www.ben.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohw had dit antwoord nog niet gelezen, dus dan is mijn antwoord niet beter. Wist ik dit ook maar van Ben! Veel goedkoper
Ik heb een 1-jarig Sizz abonnement, daarbij heb ik 1gb internet en 170 bel/sms. Voor de eerste 6 maanden betaal ik €11 en daarna €20. Dus gemiddeld kom je dan wel uit op ongeveer €15. Maar na de eerste 6 maanden kun je ook een stap lager gaan. Dan kun je €17 gaan betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou ook eens naar de abonnementen van Tele2 kunnen kijken, deze komen ook vaak in de vergelijker boven aan zie ik.