Hoe kan ik mijn telefoon updaten?

Ik heb een LG optimus black. Met android-versie: 2.2.2 en een softwareversie: LG-P970-V10e

Ik vond op internet dat er een update voor mijn telefoon is vrijgegeven(die al een maand online stond). En dat er een nieuwe android versie voor mijn telefoon beschikbaar was(android 2.3)

Ik ging dus in mijn telefoon naar instellingen --> over de telefoon --> Software-update -->controleer op de updates. Ik krijg de volgende melding: Verbinding mislukt door validatiefout. (wifi verbinding staat aan)

Ik dacht: geen ramp. Ik sluit mijn telefoon aan op de pc met LG PC suite IV. Ik druk op de knop: telefoon updaten. vervolgens gaat hij zoeken naar software en inderdaad er is een nieuwe firmware beschikbaar. Ik druk op updaten en vervolgens wordt het programma: LG mobile update gestart. Die mij dan weer verteld dat er geen updates zijn en dat mijn telefoon de meeste recente software versie heeft.

Ik dacht dat hij hem intussen had geupdate dat ik daarom de melding kreeg. Dus ter controle doe ik alle stappen weer opnieuw. Waarbij ik weer de melding krijg dat er nieuwe firmware beschikbaar is en daarna weer dat hij de meeste recente versie is.

Ik snap er niks van. Ook android 2.2.2 is nog steeds hetzelfde.

Hoe nu verder?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

dan isser een fout met je wifi verbinding