Ik heb een bb 9780, ik heb gewoon wifi thuis en geen abonnement. Toch gaat er telkens geld van mijn tegoed af.. heb ik iets verkeerd ingesteld ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

dat zou kunnen, blackberry gebruikt ook data, ook als jij zelf niet op internet gaat.
je kan dit uitschakelen;
verbindingen beheer, opties mobiel netwerk, gegevensservices uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik dat uitschakel, en dan op internet ga krijg ik een melding met : ' Kan geen verbinding maken met internet. Probeer het later opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u contact opnemen met uw provider'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan zit je op dat moment niet op wifi netwerk, anders geeft niet deze melding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat snap ik.. maar bovenin staat gewoon de naam van de wifi dus hij is wel verbonden, argh ik ben elke dag nog naar de winkel geweest wat een kuttelefoon haha ;p
Dit is inderdaad mogelijk. Snel data-ontvangst uitschakelen want anders kunnen de kosten oplopen tot meer dan 100 € per maand.
Zonder te weten had ik 225 € dataverbruik.
Dus snelle actie!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooit eens radar gezien? Ze hebben daar een keer vertelt dat een smartphone àltijd internet gebruikt, als je dit niet wilt zal je het moeten uitzetten. Ik heb een IPhone, dus ik weet nie hoe dat moet bij een BlackBerry. Je kan er ook voor kiezen een abbonoment te nemen met onbeperkt internet, maar de keuze is aan jou.
Succes! :D