Geen geluid bij filmpjes HTC Wildfire?

Deze vraag is al eerder gesteld, maar het antwoord wat erop gegeven was, was niet het juiste.
Op de telefoon zelf heb ik wel geluid, maar als ik het eenmaal op de computer heb staan, dan heb ik geen geluid meer.
En dat heeft niks te maken met teveel lawaai of instellingen op de telefoon.
Iemand het juiste antwoord misschien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Hoogstwaarschijnlijk leest je PC de audiotrack niet. Probeer het filmpje eerst eens te converteren naar aan avi file:

Gratis: http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, het werkt nu wel.....eindelijk