Ik heb een iphone 4 mAar ik wil een 4s bij apple kopen. Past mijn sim erin. En moet ik dit melden bij t mobile ik heb een i-150 abonnement ?

En zijn er nog extra dingen wat ik dan moet regelen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als het toestel (4S) simlock vrij is dan kun je je sim er gewoon in plaatsen. Dit hoef je verder niet te melden bij t-mobile.

Verder zijn er geen andere zaken waar je rekening mee hoeft te houden, ik zou wel een goede reservekopie maken op itunes om al je gegevens over te zetten.