Whatsapp berichten komen niet aan, hoe kan ik dit verhelpen?

Als ik whatsapp berichtjes wil versturen lukt dat niet, vrienden kunnen ze ook niet naar mij verzenden en andersom. \ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart maar het helpt niet. Kan iemand mij verder helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Kan je niet.

Als er eenmaal storing is sta je machteloos en is het aan Whatsapp om gemaakt te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu is er geen storing, zie Whatsapp twitter,
Misschien heb je geen internet verbinding of je wifi ligt plat.