Bestaat er een sim-only abonnement met alleen internet dus geen belminuten, smsjes maar dan alleen internet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ik heb zoiets maar dan is het wel met een dongel, bedoeld voor met een laptop te gebruiken.
Ik betaal 20 euro per maand.
Misschien kan je die simkaart ook in een telefoon doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem vodafone prepaid, en dan blox
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb sim kaart van hollands nieuwe tien per maand voor 275 bel min sms of mb dus je kun alleen mb's gebruiken.