Welke telefoon?

Ik zoek een telfoon met een Qwerty toetsenbord, internet en waar whats app op kan.
kan iemand mij helpen?

Toegevoegd na 11 minuten:
Graag geen blackberry en geen touchscreen

Weet jij het antwoord?

/2500

De keuze is reuze. Ik heb een Nokia E72 die aan al die eisen voldoet.

Je wensen zijn erg breed, kortgezegd elke smartphone aangezien elke telefoon een qwerty toetsenbord hebben, zelfs touchscreen telefoons. Maar ik neem aan dat je een fysiek qwerty toetsenbord bedoelt, Als ik jouw was zou ik gaan voor de galaxy text of een blackberry.

Moet het toetsenbord los van het scherm zijn? Of mag het ook touch-screen qwerty zijn? Ik heb zelf een HTC (desire, maar die is vast al wat verouderd). Ik vind hem zelf erg fijn! Ook een Samsung is fijn. Je moet een telefoon kopen waar Android op zit. (de meeste merken hebben dat tegenwoordig wel, HTC, Samsun, Nokia). Als je geen touch-screen wil, kan je gaan voor een Blackberry. Maar ik weet niet of daar whatsapp op kan, misschien alleen ping. Net als een iPhone, daar kan wel whatsapp op, maar daarvoor moet je wel betalen (1 euro ofzo).

samsung qwerty

een samsung mobiel zou het beste zijn

De Nokia N7? Toegevoegd na 6 minuten: HTC Desire Z, Samsung Wave 533? Toegevoegd na 8 minuten: Van de eerste en de laatste kan ik niet met zekerheid zeggen of ze WhatsApp ondersteuningen.

Ik heb de Motorola Milestone 2. Heeft een fysiek toetsenbord en uiteraard internet.

samsung chat335 is erg fijn hiervoor

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100