Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Past de samsung star automatisch de tijd aan?

Ik moet er morgen om 6 uur uit. Moet ik zelf de klok verzetten of doet hij dat. Niet dat ik dan om 4 uur wakker word gemaakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
5.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je moet kijken of dit ingesteld is in je gsm, kijk bij "instellingen" en dan bij "tijd en datum", als bij het item "tijdzone bijwerken" de vermelding "automatisch" staat dan zit je normaal gezien goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het goed is doet je telefoon dat zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik stel hier een vraag en dan verwacht ik een antwoord te krijgen van iemand die het zeker weet. Hier heb ik niet veel aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je Samsung zelf bellen om het te vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja.......
Morgen mogen we een uur later op.
Dus als je samsung star zich niet aan past, dan ben je een uur te vroeg wakker, dus kan je niets gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar daar wordt ik niet vrolijk van. Heb vanavond avonddienst tot 23.00 en heb graag wat rust tussen deze tijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stel dat je een uur te vroeg wakker zou worden, dan zet je de wekker nog een uurtje verder en kan je weer knorren!
maar ik begrijp je wel, je zit in een onregelmatige dienst, dus heb je al geen regelmaat.
maar wat ik eigenlijk bedoel, je kan met het eindige van de zomertijd geen uur te laat wakker worden, alleen te vroeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik, en dat stelt me ook wel gerust.
Dit funtie heeft de samsung star wel, moet je is op de tijdinstellingen kijken en of de automatische zomertijd en wintertijd staat aangevinkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je de datum niet vooruit zetten, naar vannacht 1:59u, en dan kijken wat je telefoon doet om 2u? En vervolgens zet je de datum weer terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding