Hoe kan blackberry internet het terwijl er storing is wel doen op een android telefoon?

Vanwege de storing werkt internet niet. Maar met mijn simkaart (blackberry internet) werkte internet wel op een android telefoon hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je Sim eruit halen en met je Wi-fi

Het beste antwoord

Het Internet werkt gewoon, er is alleen een storing bij de servers van RIM. Met je simkaart in een Android telefoon maak je geen contact met de kapotte servers van RIM en ga je langs een andere route het Internet op.

Toegevoegd na 16 uur:
http://nos.nl/op3/video/303320-hoe-zit-het-met-de-blackberrystoring.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat je BB zo gemaakt dat hij eerst verbinding maakt met de Blackberry server en dan pas via je provider internet geleverd kan worden. Door je kaartje in een ander toestel te stoppen loopt je internet rechtstreeks via je provider en wordt hij dus niet onderbroken bij de Blackberry server omdat een andere telefoon niet via de server van BB loopt..