Is er nog een manier om mijn (thuis) telefoon terug te vinden als de batterij leeg is?

De draadloze telefoon van mijn vaste lijn dus. Spoorloos is het ding en ik hoor hem ook nergens bellen als ik mezelf bel!

Die ligt dus ergens in huis maar niemand weet waar.

Zijn er nog opties, behalve het hele huis overhoop halen?

12 jaar geleden
in: Telefoons
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echt lastig Amigo!
hopelijk vind je hem snel.
ik heb een telefoon met 'terugroep-signaal, errug handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt dat dan nog als de batterij op is?

Het beste antwoord

Misschien kun je je nog herinneren welke dag het was dat je voor het laatst met dat toestel hebt gebeld.
Moest je toen voor iemand iets doen of ergens naar kijken en ben je hem daar vergeten...(zolder, logeerkamer, schuur) Misschien was je zo in gedachten ( of afgeleid) dat je de telefoon daar neer hebt gelegd en ergens anders mee bezig bent gegaan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
Door JOUW antwoord werd ik echt gemotiveerd toch een goed " de historie af te gaan". toen bedacht ik een onmogelijke plek waar ik hem mogelijk had gedumpt op weg van zolder naar beneden MAAR DAAR LAG HIJ NIET. Vind ik hem vanmorgen terug ,binnen 1 meter (!!!!!!!) van die plek, onder een stapel onopvallende troep! Dus van mij een dikke 10 (met een griffel en een gniffel)

Andere antwoorden (7)

Grote schoonmaak, kom je hem vanzelf tegen en ligt je huis ook niet overhoop sterker nog je slaat twee vliegen in een klap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
ja je hebt gelijk maar ik hem NU NU NU hebben
(hoewel, best lekker rustig zo bijna niemand denkt eraan om me mobiel te bellen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is je nummer, zorg ik ervoor dat je geen ontwenningsverschijnselen krijgt (:
ja eerst je hersens overhoop halen door je zelf af te vragen wie je het laatste aan de phone had ;) laat op bed ?
tussen de kussen van de bank ? onder de bank ?
anders zit er niets op dan inderdaad huis overhoopt halen
capthavoc
12 jaar geleden
op de basis van de telefoon (het oplaadpunt) zit vaak een knop die je in kunt drukken en dan gaat je telefoon piepen. weet alleen niet of dat het nog wel doet als de batterij leeg is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
nee dus helaas, zo dood als een pier (weet ik nog van een vorige keer)
Andre van Duin zou zeggen een nieuwe batery erin doen en dan weer proberen op te bellen. Maar ik denk dat je een in een moeilijke situatie zit, je zal hem gewoon zo moeten vinden want er zitten geen reserve batterijen in zeg maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van die Glow In The Dark stickers er op doen en wachten tot dat het donker wordt... en dan goed kijken LOL

Toegevoegd na 33 seconden:
Maar dan zal je hem alsnog eerst moeten vinden....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, een metaaldetector! Zelf kan de telefoon geen signaal meer geven (zeg je al zelf, batterij is leeg).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je een hond? Die kunnen erg veel terugvinden als je apport zegt met een koekje in de hand :)
Heb je wekkers ingesteld in je mobiel? Die gaan meestal nog af ook als die leeg is, alleen nog onthouden wanneer je de wekker heb gezet.

Of het IMEI nummer opsporen.

Toegevoegd na 18 minuten:
Sorry las de vraag verkeerd, daar is geen opsporingsnummer van.

Hetzelfde doen als de dag dat je hem kwijt was. bv. naar de keuken (boterham), en toen ging je...naar de wc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat niet om de mobiele telefoon.