Hoe moet je synchronisatie van je contacten op je telefoon ongedaan maken?

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Samsung Galaxy S2. Echter, op de één of andere manier heeft mijn contactenlijst van mijn Facebookaccount en mijn contactenlijst van Hotmail zich gemixt met de contacten in mijn telefoon. Dit komt alleen naar voren als ik een smsbericht wil sturen (dus niet als ik iemand wil bellen oid). Hoe kan ik dit ongedaan maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
5.1K

Het beste antwoord

Beste,

Het ongedaan maken van de synchronisatie is niet mogelijk zonder een reset van de Galaxy S II. Je kunt wel het synchroniseren uitschakelen zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Dit kan via Instellingen > Account- en sync. instel. en door op jouw Facebook-account te klikken. Hier kun je het synchroniseren uit schakelen.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl