HTC Desire S of mijn Ipod?

hai

Ik zit met een probleem..
Ik ben 12 jaar en heb 2 maanden geleden een Ipod touch 4g voor mn verjaardag gekregen..
Nu heb ik een HTC desire S gezien !
Ik kan hem alleen kopen als ik mijn Ipod verkoop ..

Wat kan ik het beste doen volgens jullie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal je Ipod houden.. Ik denk niet als je ouders dat zo leuk gaan vinden namelijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan met je ipod niet bellen.. dus ik raad een htc desire s aan, maar aangezien je nog zo jong bent, denk ik niet dat het nodig is om een dure smartphone te kopen.

Antwoorden (2)

Oei, ze zijn allebei heel leuk..
Ik zal als ik jou was alle min en plus punten op een rijtje zetten van je iPod en de HTC Desire S, dan is het wat makkelijker om te kiezen.
Maar het is wel zo dat je op een iPod niet kan bellen en op een HTC Desire S wel..

Veel suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een iPod is super handig te gebruiken voor spelletjes en sociale netwerken en nog veel meer dingen op de HTC desire gaat dat iets lastiger! Ik zou een iPod houden ik heb ook een iPod en je hebt er echt nog heel lang plezier van. Maar als je perse wilt bellen dan moet je natuurlijk de HTC nemen... :)
Hoop dat je hier wat aan hebt