Touchscreen Nokia E7 werkt niet. En nu?

Ik heb sinds kort een Nokia E7 en ben dik tevreden. Alleen kan ik sinds een paar dagen geen gebruik meer maken van het touchscreen om tekst in te tikken. Momenteel kan ik dus alleen tekst aanmaken via het toetsenbord, terwijl ik dat eerst met allebij kon. Kan me niet herinneren dat ik iets heb veranderd aan de instellingen en kan zelf de oplossing niet vinden. Iemand die weet hoe ik ook weer van mijn touchscreen gebruik kan maken voor tekst?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

U kunt twee dingen doen:
allereerst kunt u uw telefoon resetten naar de fabrieksinstellingen. Hiermee zet die alles weer terug, zodat (als u per ongeluk toch een instelling hebt gewijzigd) alles weer werkt.
Ten tweede kunt u gewoon lekker makkelijk naar de dichtsbijzijnde telecom winkel gaan, en dan kijken zij het voor u na.
Succes ermee!