Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Krijgen de Samsung Galaxy toestellen nu niet een prijsverlaging?

In oktober moeten alle Galaxy toestellen uit de winkel zijn vanwege dat gedoe met Apple. Gaat de prijs nu erg dalen? :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
572

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

ik denk eerder dat ze de prijs verhogen: het is een populair toestel en ze worden binnenkort schaars :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig gaan deze toestellen niet uit de schappen verdwijnen. Er is namelijk alleen een probleem met de patenten op de foto-applicatie. Als door middel van een update de foto-aplicatie vrij wordt gemaakt van deze patentschending, zal het toestel gewoon weer verkocht mogen worden. Wat Samsung natuurlijk gaat doen.

Overigens heeft Samsung indirect juist meer gewonnen met deze rechtzaak. De rechter heeft in Nederland namelijk uitgesproken dat de Samsung qua uiterlijk geen kloon is van de Apple. Hierdoor zal dit ook niet snel uitgesproken gaan worden in Europa.

off topic: Nog even een stukje marketing. De prijzen zullen niet zakken bij schaarste maar juist stijgen, veel mensen willen de laatste aantallen hebben. Waardoor er meer gevraagd kan worden voor hetzelfde product.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees nogmaals mijn reactie! mocht je er dan niet achter zijn, dan is er nog altijd de bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi, dan heb ik zometeen een limited edition toestel xD Ik heb namelijk de Samsung Galaxy S Plus. Ik blijf het toch belachelijk vinden van Apple maarja. Beetje mierenneukerij als je het mij vraagt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas is dat niet zo! Lees nogmaals mijn reactie! De toestellen blijven gewoon op de markt.
Een kort antwoord op de vraag. Ik denk dat het vooral zou dalen en niet stijgen. Ik zou ook eens kijken op Martkplaats of Ebay. Zou iemand zeker nog wel een goedkope Galaxy verkopen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding