Ik heb WhatssAp Geinstaleerd op mijn Nokia c3, waar kan ik het ergens terug vinden want ik krijg het niet te vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je hem al gevonden?

Antwoorden (2)

Bij mijn nokia staat hij bij de spelletjes. Maar ik weet natuurlijk niet of dat bij die van jou ook zo is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee daar staat hij niet bij, Normaal staan mijn gedownloaden dingen er wel bij..
Hij staat bij Extra's. Waar je ook spelletjes kan vinden. Even naar beneden scrollen en je ziet hem staan.