Whatsapp connect niet, staat dat het heel de tijd connect. Hoe los ik dit op?

Ik heb een iPhone 3GS en blijft haken op "connecting". Ik kan alles wel zien maar krijg geen berichten meer en kan niks verzenden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De storing is volgens WhatsApp inmiddels verholpen. Zie de bron hieronder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Afwachten dit ligt aan whatsapp zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je niets aan doen, is een storing van whatsapp, gebeurt wel vaker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook weleens last van, meestal installeer ik hem even opnieuw en dan doet hij het weer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is momenteel een storing bij WhatsApp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Volgens Wimpie was die een kwartier geleden al opgelost?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier wat later.
Dit is al vaker met Whatsapp er zijn wat problemen.

Volg Whatsapp via twitter zo kun je na enkele uren de updates bekijken of de problemen zijn verwerkt.

( ik denk zelf dat het wel een morgen verholpen is )