kan ik deze site vertrouwen, is het echt gratis?

http://www.smsgratisversturen.be/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
--'

Het beste antwoord

Ik denk dat het echt gratis is, maar dat als er eenmaal een SMS is verstuurd naar een nummer, je kans hebt om spam binnen te krijgen (de BULK SMS die bedrijven kunnen sturen, die dan wel weer verkocht worden). Wel moet je opletten wat er onderaan de pagina staat:

Copyright 2011, Gratis sms verstuurd aan Base, Proximus en Mobistar netwerken, voor andere berichten zal de ontvanger 2.00 euro in rekening gebracht worden. Gebruikers moeten ouder zijn dan 16, dit is geen abonnementsdienst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je ook gelezen wat onderaan de pagina staat:

Copyright 2011, Gratis sms verstuurd aan Base, Proximus en Mobistar netwerken, voor andere berichten zal de ontvanger € 2,--in rekening gebracht worden. Gebruikers moeten ouder zijn dan 16, dit is geen abonnementsdienst.
Internationale sites: Free SMS |Free SMS |Free SMS |SMS Kostenlos |SMS Gratuit |SMS Zdarma |SMS Gratis |SMS Gratis |Free SMS |SMS Gratis |SMS Gratis |Slowakije |Finland |Slovenië | Contact ons

Dus ze zijn alleen gratis als je sms aan de abonnees van de 3 genoemde providers stuurt! En je moet ouder dan 16 zijn!