Word mijn vodafone abonnement nog aangepast?

Ik heb een abonnement bij Vodafone en er zijn op 1 augustus nieuwe abonnementen ingegaan, maar mijn abonnement is nog niet gewijzigd. Gaat dit nog gebeuren of worden lopende abonnementen niet gewijzigd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via gv kreeg ik de tip niets te doen, dan wordt je contract stilzwijgend verlengd. Zelf heb ik met vodaphone gebeld ivm mobiel internet op de laptop. Na 2 jaar kun je een nieuwe dongel krijgen. Maar....dan heb je ook een nieuw abonnement, met nieuwe, onvoordelige tarieven. Dus heb ik geen nieuwe dongel genomen en het abo zo gehouden. Nog niets gehoord over prijsstijgingen. De tip via GV lijkt dus te werken!

Antwoorden (2)

Je kan hiervoor het beste bellen met de winkel die je geholpen heeft;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste telefoonbedrijven hebben ' perongeluk ' dingen die ze vergeten, en als je er zelf niet achteraan gaat... of het bijvoorbeeld niet ziet, dan maken zij daar mooi winst mee. Dien je daarvoor een klacht in, is het meestal : pardon, onze excuses. Mooi makkelijk : het beste kun je bellen naar Vodafone en als dat niet lukt kun je altijd nog naar de Vodafone winkel gaan. Zelf heb ik ook heel vaak zulke dingen (ik zit bij Hi...) dus als je iets doet... houdt het goed in de gaten! Succes :)